Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Telefoonlijn opzeggen - MKB

Opzeggen

Bel de klantenservice
Wij bespreken uw abonnement graag met u en hopen u als trouwe klant te behouden. Ervaart u problemen of heeft u een klacht, dan horen wij dat ook graag. Bel onze klantenservice en wij zullen er alles aan doen om het probleem alsnog op te lossen.
Per e-mail

Wilt u opzeggen per mail? Klik dan op onderstaande link en stuur ons een e-mail met het volledig ingevulde ophefformulier.

Stuur ons een e-mail

Tips voorafgaand het opzeggen

Wordt de lijn nog gebruikt

Voordat u een telefoonlijf opheft, is het belangrijk dat u controleert of deze nog wordt gebruikt. Op uw factuur controleert u of een telefoonlijn gebruikt wordt voor uitgaand bellen.

Let op! Dit geldt alleen bij 'analoge lijnen'.

Inkomende gesprekken of internetsignaal

Let op! Inkomende gesprekken registreren wij niet. U dient derhalve zelf na te gaan of uw telefoonlijn wordt gebruikt voor inkomende telefoongesprekken. Een telefoonlijn wordt soms ook gebruikt voor een internetsignaal, lift-, data- of alarmlijn.

Opheffen van uw lijnen

Indien u geen contract heeft voor uw vaste telefonie lijnen, kunt u deze kosteloos opzeggen. Heeft u wel een contract? U kunt uw lijnen de eerste 3 maanden kosteloos opheffen. Na 3 maanden betaalt u voor iedere lijn die u opheft een afkoopsom. Een overstap naar Hosted Telefonie is mogelijk wanneer het Vaste Telefonie contract voor de helft is uitgediend. Houd altijd rekening met onze opzegtermijn van 1 maand.

Ophefformulier mailen?

Wilt u weten wat de afkoopsom op dit moment is? Neem dan contact op met onze klantenservice. Weet u zeker dat uw telefoonlijn kan worden opgeheven? Vul dan ons ophefformulier in. Het ingevulde ophefformulier mailt u naar de klantenservice.