Wanneer u een nieuw telefoonnummer krijgt, kunt u ook kiezen voor de verwijsdienst. Alle bellers naar uw oude telefoonnummer Klanten die naar uw oude telefoonnummer bellen krijgen dan een standaardboodschap te horen waarin uw nieuwe telefoonnummer wordt genoemd. Dit nummer kan alleen een vast of mobiel nummer in Nederland zijn. De boodschap kan zowel in het Nederlands als in het Engels gecommuniceerd worden. De verwijsdienst is voor 6 of 12 maanden aan te vragen. Na deze periode wordt de telefoonlijn afgesloten en opgeheven.
* Als u meerdere gewone of ISDN-aansluitingen heeft, dan bent u per gewone of ISDN-aansluiting het vernoemde bedrag verschuldigd.
** Tevens betaalt u uw reguliere abonnementskosten per maand. Dit betekent dat er altijd een analoge- of ISDN-verwijslijn in rekening wordt gebracht (de kosten zijn gelijk aan de kosten voor een analoge- of ISDN-lijn.
*** Een gewone aansluiting is één kanaal, een ISDN2-aansluiting is twee kanalen.
Meer informatie over de doorschakel- en verwijsdienst? Neem contact op met onze klantenservice.