Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Voicemail werkt niet - MKB

Vaste Telefonie

De voicemail functionaliteit is alleen bij PSTN (analoge) en enkelvoudige ISDN lijnen beschikbaar. Indien de voicemail niet werkt, raden wij aan om deze volledig uit te schakelen. Dit is mogelijk door de code #67# bij PSTN en #670# bij ISDN. Hierna kunt u de procedure voor het activeren van de voicemail opnieuw herhalen.


Nog steeds problemen met de voicemail? U kunt contact opnemen met onze klantenservice.

VoIP (SIP Account)

De voicemail bij VoIP werkt op basis van voicemail naar e-mail. Dit betekent dat de ingesproken berichten als geluidsbestand naar een e-mailadres worden verzonden. Mocht deze dienst nadat dit door Telfort Zakelijk is ingesteld niet functioneren, dan adviseren wij u eerst te controleren of andere e-mail op het destinatie e-mailadres wel binnenkomt. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hosted Telefonie

De voicemail bij Hosted Telefonie werkt op basis van voicemail naar e-mail. Dit betekent dat de ingesproken berichten als geluidsbestand naar een e-mailadres worden verzonden. De voicemail kunt u activeren en beheren via de TZ beheer IPAD app, en via de BelAssistent welke voor IOS en Android beschikbaar is. Mochten er geen voicemailberichten binnenkomen, dan kunt u eerst controleren of andere e-mail op het destinatie e-mailadres wel binnenkomt. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.