Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Apps betalen met uw Telfort factuur - ZZP



Bij Telfort Zakelijk kunt u uw aankopen in de Google Play Store, de Microsoft Store en Apple's Appstore betalen via uw Telfort Zakelijk factuur. U hoeft dus niet te betalen met creditcard of Paypal. We brengen hier geen extra kosten voor in rekening. Dit kan met een Telfort (zzp) abonnement, Sim Only.


Hoe werkt betalen met uw factuur?

Open de Store
Open de betreffende Store app op uw smartphone of tablet.
Download je aankoop
Download uw aankoop (app, game, boek, muziek of video).
Betalen via factuur
Kies bij betaalmethode voor betalen via Telfort factuur.
Kosten op factuur

Heeft u een Telfort (zzp) abonnement of Sim Only? Dan vind u de kosten voor het downloaden van de app op de factuur van uw mobiele Telfort (zzp) abonnement onder ‘Online aankopen.’ In je verbruiksspecificatie in Zakelijk Beheer kunt u elke aankoop apart terugvinden, met naam en aankoopbedrag.

Voorwaarden

  • Aankopen tot 50,- per keer en maximaal 300,- per kalendermaand
  • U heeft een Telfort (zzp) abonnement, Sim Only
  • U heeft geen betalingsachterstand

Aanvullende informatie

Aankopen beveiligen met pincode

Wilt u onverwachte kosten voorkomen of misbruik voorkomen? In de store app kunt u instellen dat er om een wachtwoord of pincode wordt gevraagd bij elke aankoop.

Betalen met uw factuur blokkeren

Wilt u betalen via de factuur blokkeren, zodat het niet meer mogelijk is om aankopen in de Google Play, Microsoft store of Appstore te betalen via uw Telfort factuur? Neem dan contact op met de Telfort Zakelijk klantenservice. De klantenservice kan betalen via de factuur blokkeren of deblokkeren.

Betalen met uw factuur lukt niet

Lukt betalen via de factuur niet, of ziet u de optie ‘Betalen via je Telfort factuur’ niet in de betreffende store? Bekijk onderstaande oorzaken en oplossingen.

  • U heeft uw limiet bereikt
    Voor betalen via je factuur geldt vanaf 2 mei 2018 een maximum van 50,- per aankoop en van 300,- per kalendermaand.
  • U heeft betalen via uw factuur geblokkeerd
    Bel de klantenservice om de blokkade op te heffen.
  • U heeft een betalingsachterstand bij Telfort Zakelijk
    Betalen via je factuur is niet mogelijk als je een betalingsachterstand hebt. Als de betalingsachterstand kort geleden is opgelost, kan het 2 weken duren voordat betalen met je factuur mogelijk wordt.
  • U bent onlangs overgestapt van prepaid naar abonnement
    Wanneer u bent overgestapt van Telfort Prepaid naar een Telfort (zzp) abonnement, kan het 2 weken duren voordat betalen via de factuur mogelijk wordt.

Vragen over een aankoop of betaling?

  • Heeft u een vraag of klacht over de app? Stel uw vraag aan de app-ontwikkelaar. Open hiervoor de app van de store, klik op de link in de aankoopbevestiging, of log met uw account in bij Google, Microsoft of Apple.
  • Heeft u een vraag over de Telfort Zakelijk factuur? Neem dan contact op met Telfort.