Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Bundels wijzigen - ZZP

Ga naar uw online omgeving voor het wijzigen van uw bundels.


Als ZZP klant kunt u wijzigingen aanvragen via Mijn Telfort

  • Bekijken uit welke bundels u kunt kiezen
  • Bekijken welke tarieven en kortingen gelden als u uw bundels wijzigt
  • Direct bundels wijzigen, aanvragen en opzeggen
Let op! Is uw contract binnen 6 maanden afgelopen? Dan kunt u er ook voor kiezen om het/de abonnement(en) te verlengen.

De voordelen van verlengen:

  • Kiezen tussen een nieuw toestel of SimOnly
  • Toestel is direct van u
  • U behoudt automatisch uw eigen nummer

Voorwaarden voor het wijzigen van uw bundel

  • Voorwaarden aanvragen bundel

    • U mag geen betalingsachterstand hebben.
    • Het toevoegen van een bundel heeft geen consequenties voor uw contracttermijn.
    • U heeft een opzegtermijn van 1 maand.
    • De nieuwe bundel gaat de volgende dag in.
    • Bij het toevoegen van een databundel blijven de kortingen op bestaande bel- en sms-bundels bestaan.

    Aanvullende voorwaarden aanvragen sms- of belbundel

    Nadat u een sms- of belbundel hebt aangevraagd, gaat met terugwerkende kracht de nieuwe bundel in per het begin van de huidige factuurperiode.Voorbeeld: uw factuurperiode loopt van de 1e van de maand. Op de 14de heeft u al 60 sms’jes verzonden en besluit om uw sms-bundel te verhogen van 50 naar 100sms’jes. U heeft dan voor de rest van de maand nog 40 sms’jes over.

    Aanvullende voorwaarden aanvragen mobiel internet bundel

    • Surf&mail (alleen voor abonnementen ingegaan voor 16 april 2012) is bedoeld voor internetten, e-mailen en chatten op uw mobiele telefoon. Het is niet toegestaan om surf&mail anders dan met een mobiele telefoon te gebruiken, de mobiele telefoon als modem, router of door andere randapparatuur te gebruiken.
    • Op Telfort mobiel internet en surf&mail aangevraagd voor 1 juli 2011 is een Fair Use Policy van toepassing. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer informatie Voorwaarden opzeggen bundel Voorwaarden wijzigen bundel

  • Voorwaarden opzeggen bundel

    • U heeft geen betalingsachterstand.
    • Overgebleven tegoed komt te vervallen.
    • Het opzeggen van uw bundel heeft geen consequenties voor uw contracttermijn.
    • Voor de opzegging van uw internetbundel geldt een opzegtermijn van één maand.
    • De opzegging van uw sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in voor de huidige factuurperiode. Voorbeeld: uw factuurperiode loopt van de 1e van de maand. Op de 14de heeft u nog geen enkel sms-bericht verzonden terwijl uw een bundel heeft van 100 sms'jes. U kunt er dan voor kiezen om uw sms-bundel naar beneden bij te stellen. Voorwaarden wijzigen bundel

  • Voorwaarden wijzigen bundel

    • U heeft geen betalingsachterstand.
    • Het wijzigen van uw bundel heeft geen consequenties voor uw contracttermijn.
    • U kunt uw bundels maximaal een keer per maand verhogen of verlagen.
    • U kunt uw bundel verhogen en verlagen. Binnen de contractperiode kunt u alleen verlagen tot de hoogte van de bundel die u bij het aansluiten had aangevraagd.
    • Een verhoging of een verlaging van een sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.
    • Het is niet mogelijk om uw bundel te wijzigen als uw aansluiting binnen een maand wordt beëindigd vanwege een opzegging of vanwege een overstap naar een andere telecomaanbieder.
    • Wijzigen is direct mogelijk nadat uw bundel is aangesloten.
    • Wanneer u een bundel hebt verhoogd of verlaagd zal dit op de eerstvolgende factuur met terugwerkende kracht worden verrekend.

    Specifiek voor internetbundels

    • Het aanvragen van een extra 250MB of extra 500MB internetbundel gaat direct in.
    • Abonnementen die zijn ingegaan voor 5 mei 2014:
      Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat per de volgende factuurperiode in.
    • Abonnementen die zijn ingegaan op 5 mei 2014 of later:
      Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.
    • Het opzeggen van een bundel kent een opzegtermijn van een maand.
    Houd er rekening mee dat als u de bel of sms-bundel naar beneden bijstelt en u meer heeft verbruikt dan in de nieuwe bundel, u kosten buiten uw bundel kunt hebben.