Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Gesprekken blokkeren - ZZP

U kunt zelf blokkades instellen op verschillende soorten gesprekken, bijvoorbeeld gesprekken in het buitenland. U kunt gesprekken blokkeren via Mijn Telfort Zakelijk en via uw eigen telefoon.

Let op! Is uw toestel kwijt of gestolen? Blokkeer uw toestel direct om misbruik en hoge kosten te voorkomen.

Gesprekken blokkeren via Mijn Telfort Zakelijk

Gesprekken blokkeren via uw eigen telefoon

U kunt zelf gesprekken blokkeren in uw telefoon. Hiervoor heeft u de blokkeringscode nodig. De blokkeringscode is 5678, tenzij u de blokkeringscode zelf hebt gewijzigd. Het is verstandig om de blokkeringscode 5678 te wijzigen naar een persoonlijke code.


Heeft u een blokkade aangezet of uitgezet? De wijziging wordt pas actief nadat u de telefoon uit en aan heeft gezet.

Blokkeringscode wijzigen

Wijzigen blokkeringscode
*03*330*5678*nieuwe blokkeringscode*herhaal nieuwe code#OK
Wijzigen nieuwe blokkeringscode
*03*330*eigen blokkeringscode*nieuwe code*herhaal nieuwe code#OK

Als u de blokkeringscode niet meer weet, kunt u deze opvragen via onze klantenservice.

Inkomende gesprekken (de)blokkeren

Binnen Nederland

Toets het volgende in op uw telefoon:

Instellen blokkeren
*35*blokkeringscode#OK
Opheffen blokkade
#35*blokkeringscode#OK
Opvragen van de status
*#35#OK

In het buitenland

Toets het volgende in op uw telefoon:

Instellen blokkeren
*351*blokkeringscode#OK
Opheffen blokkade
#351*blokkeringscode#OK
Opvragen van de status
*#351#OK

Let op! Vanuit het buitenland is het niet mogelijk om de blokkeringen zelf in te stellen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

Uitgaande gesprekken (de)blokkeren

Binnen Nederland

Toets het volgende in op uw telefoon:

Instellen blokkeren
*33*blokkeringscode#OK
Opheffen blokkade
#33*blokkeringscode#OK
Opvragen van de status
*#33#OK

Binnen Nederland naar internationale telefoonnummers

Toets het volgende in op uw telefoon:

Instellen blokkeren
*332*blokkeringscode#OK
Opheffen blokkade
#332*blokkeringscode#OK
Opvragen van de status
*#332#OK

Let op! Vanuit het buitenland is het niet mogelijk om de blokkeringen zelf in te stellen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.