Vind het antwoord op uw vraag

Google Play aankopen betalen met uw factuur



Bij Telfort Zakelijk kunt u uw aankopen in de Google Play Store betalen via uw Telfort Zakelijk factuur. U hoeft dus niet te betalen met creditcard of Paypal. Telfort Zakelijk brengt hier geen extra kosten voor in rekening.


Hoe werkt betalen met uw factuur?

  1. Open de Play Store app op uw Android smartphone. De eerste keer heeft u hier een mobiele internetverbinding van Telfort Zakelijk in Nederland voor nodig. Dat is nodig om vast stellen of u gebruik kan maken van betalen via uw factuur.
  2. Vanaf de tweede keer kunt u ook een WiFi-verbinding gebruiken.
  3. Download uw aankoop.
  4. Kies bij betaalmethode voor betalen via uw Telfort (Zakelijk) factuur. U ontvangt een bevestigingsmail van Google op het mailadres van uw Google-account.

    U vindt de kosten van de app op de factuur van uw mobiele Telfort Zakelijk abonnement, onder ‘Downloads Google Play Store’. In uw verbruiksspecificatie in Mijn Telfort kunt u elke aankoop apart terugvinden, met naam en aankoopbedrag.


    Voorwaarden

    • Aankopen tot € 20,- per keer en max € 150 per kalendermaand
    • Alleen met een mobiel abonnement van Telfort Zakelijk
    • U heeft geen betalingsachterstand

    Aanvullende informatie

    • Aankopen beveiligen met pincode


      Wilt u onverwachte kosten voorkomen of misbruik voorkomen? In de Play Store app kunt u instellen dat er om een wachtwoord of pincode wordt gevraagd bij elke aankoop. Ga hiervoor in de Play Store naar Instellingen, en kies voor ‘Verificatie vereisen voor aankopen’

    • Betalen met uw factuur blokkeren


      Wilt u betalen via de factuur blokkeren, zodat het niet meer mogelijk is om aankopen in Google Play te betalen via de Telfort Zakelijk factuur? Neem dan contact op met de Telfort Zakelijk klantenservice. De klantenservice kan betalen via de factuur blokkeren of deblokkeren.

    • Betalen met uw factuur lukt niet


      Lukt betalen via de factuur niet, of ziet u de optie ‘betalen via uw Telfort Zakelijk factuur’ niet in de Google Play Store? Bekijk onderstaande oorzaken en oplossingen.

      • U heeft uw limiet bereikt.
        Voor betalen via uw factuur geldt een maximum van € 20,- per aankoop en van € 150,- per kalendermaand.
      • U heeft betalen via uw factuur geblokkeerd.
        Bel de klantenservice om de blokkade op te heffen.
      • U heeft een betalingsachterstand bij Telfort Zakelijk.
        Betalen via je factuur is niet mogelijk als je een betalingsachterstand hebt. Als de betalingsachterstand onlangs is opgelost, kan het 2 weken duren voordat betalen met uw factuur mogelijk wordt.
      • U bent onlangs overgestapt van prepaid naar abonnement.
        Als je bent overgestapt van Telfort Prepaid naar een Telfort (Zakelijk) abonnement, kan het 2 weken duren voordat betalen via de factuur mogelijk wordt.
      • U heeft u niet correct aangemeld.
        De eerste keer heeft u hier een mobiele internetverbinding van Telfort (Zakelijk) in Nederland voor nodig. Dat is nodig om vast stellen of u gebruik kan maken van betalen via uw factuur.
    • Vragen over een aankoop of betaling?

      • Heeft u een vraag of klacht over de app? Stel uw vraag aan de app-ontwikkelaar. Open de Play Store app, klik op de link in de aankoopbevestiging, of log met uw Gmail account in op wallet.google.com.
      • Heeft u een vraag over de Telfort Zakelijk factuur? Neem dan contact op met Telfort Zakelijk.

    Nog geen antwoord op uw vraag?

    Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: