Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Inloggen Mijn Telfort lukt niet - ZZP

Houd er rekening mee dat uw gebruikersnaam en het wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn. Als u 3 keer uw Mijn Telfort wachtwoord verkeerd hebt opgegeven wordt uw account tijdelijk 1 uur geblokkeerd. Weet u het wachtwoord voor Mijn Telfort niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan.

U ontvangt binnen 15 minuten een tijdelijk wachtwoord per sms of e-mail waarmee u kunt inloggen. Na het inloggen dient u het tijdelijke wachtwoord te wijzigen in een persoonlijk wachtwoord.

Het tijdelijke wachtwoord is 42 dagen geldig. Wijzig het binnen deze 42 dagen in een persoonlijk wachtwoord om te voorkomen dat het tijdelijk wachtwoord verloopt.
Om misbruik te voorkomen kunt u het wachtwoord slechts 2 keer per dag opvragen.

Geen wachtwoord ontvangen per sms

Wanneer uw simkaart is geblokkeerd in verband met verlies, diefstal of een betalingsachterstand, kunt u geen sms ontvangen met een tijdelijk wachtwoord. U ontvangt in dat geval het wachtwoord per e-mail. Heeft u geen e-mailadres opgegeven in Mijn Tellfort? Onze klantenservice kan het wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw instellen.

Geen wachtwoord ontvangen per e-mail

Bent u net klant geworden bij Telfort, of heeft u onlangs uw e-mailadres gewijzigd? U moet mogelijk eerst bevestigen dat uw e-mailadres correct is. U heeft dan een e-mail ontvangen met het verzoek uw e-mailadres te bevestigen. In dat geval is het niet mogelijk om uw wachtwoord per e-mail op te vragen, probeer het wachtwoord via sms op te vragen.


Controleer ook of uw e-mail inbox niet vol is en of de e-mail niet in uw spam map terecht is gekomen. 


Lukt het niet om het wachtwoord op te vragen? Onze klantenservice kan het wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw instellen.