Telfort Zakelijk levert vanaf heden de nieuwe NFC SIM-kaart. Met een NFC SIM kunt u altijd bellen, sms’en en internetten zoals u van Telfort Zakelijk gewend bent. Wanneer u in de toekomst gebruik wilt maken van contactloze diensten die via de NFC SIM-kaart lopen, zoals bijvoorbeeld contactloos betalen, heeft u ook een geschikte mobiele telefoon nodig die de NFC SIM-kaart ondersteunt.
Heeft u een nieuwe simkaart nodig omdat uw oude simkaart verloren of gestolen is? Of wilt u uw simkaart vervangen omdat de oude kapot is, of niet geschikt voor 4G? Bestel uw nieuwe NFC simkaart online, via uw business partner of neem contact op met de klantenservice.
Bestel uw nieuwe simkaart via Mijn Telfort
Let op! De '3-in-1' duosimkaart variant is niet NFC geschikt!
Eventuele kosten voor de nieuwe simkaart(en) worden op uw factuur in rekening gebracht, u ontvangt geen aparte factuur.
Aan het teken in de rode cirkel herkent u dat deze simkaart NFC geschikt is.
Voorkant:
Achterkant:
Let op! Heeft u contacten/gegevens opgeslagen op uw 'oude' simkaart? Vergeet dan niet om de contacten/gegevens te kopiëren naar uw toestel. Heeft u een smartphone? Dan kunt u de contacten ook kopiëren naar een van uw accounts (bijvoorbeeld uw Google account).
Let op! Apps kunnen mogelijk 'tijdelijk' geblokkeerd worden (bijv. internetbankieren) bij het activeren van uw nieuwe simkaart. Dit heeft te maken met de instellingen van de betreffende app, meer informatie hierover kunt u opvragen bij de eigenaar van de app (bijv. uw Bank).