Vind het antwoord op uw vraag

Nummerbehoud aanvragen - ZZP

Heeft u een nieuwe aansluiting bij Telfort Zakelijk en wilt u uw oude nummer behouden? U heeft twee opties:

    1. Vraag nummerbehoud aan na het bestelproces
      • Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van Telfort Zakelijk
      • Klik op “Nummerbehoud” in de menubalk
      • Hier kunt u zowel nummerbehoud aanvragen als de status van uw aanvraag bekijken.

      Nummerbehoud aanvragen via Mijn Telfort

    1. Vraag nummerbehoud aan tijdens het bestelproces
    2. Telfort Zakelijk zorgt ervoor dat uw oude abonnement wordt opgezegd. Als u alle informatie correct heeft ingevuld ontvangt u binnen 2 weken een bevestigingsbrief. In deze brief staat wanneer wij uw nummer overzetten naar Telfort Zakelijk.

      • Had u een abonnement bij uw vorige aanbieder? Wij zetten uw nummer over zodra de einddatum en opzegtermijn van het abonnement bij uw oude aanbieder zijn verstreken.
      • Had u prepaid bij uw vorige aanbieder? Uw nummer wordt binnen 10 werkdagen overgezet
Let op! Is uw abonnement bij uw vorige provider al opgezegd? Meld dan bij uw vorige provider dat u nummerbehoud heeft aangevraagd. Heeft u een prepaid? U neemt het prepaid beltegoed van uw huidige provider niet mee naar Telfort Zakelijk.

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: