Vind het antwoord op uw vraag

Overstappen van zakelijk naar particulier - ZZP

Overstappen van Zakelijk naar particulier abonnement

Bestel een nieuw particulier abonnement, en meld tijdens het plaatsen van de bestelling dat u uw nummer wilt meenemen. U kunt vanaf 2 maanden vóór het einde van uw contract de overstap naar particulier aanvragen. 

U kunt op verschillende manieren een nieuw particulier abonnement bestellen:

  • of bel Telfort Particulier op 0800-1707.

Voorwaarden

  • U kunt pas overstappen naar particulier wanneer uw huidig zakelijke contract is afgelopen. U kunt overstappen naar zakelijk aanvragen vanaf 2 maanden vóór het einde van uw contract.
  • Bij het overstappen worden dezelfde aansluitvoorwaarden als bij een nieuw abonnement gehanteerd.
  • Overstappen is niet mogelijk als u een betalingsachterstand heeft.
  • Overstappen naar particulier kan alleen aangevraagd worden door de contractant of telecombeheerder van het bedrijf waar het telefoonnummer nu op actief is (volgens Kamer van Koophandel).
  • Voor het overstappen hebben wij schriftelijk akkoord van u nodig.
  • Uw zakelijke abonnement wordt beëindigd na afloop van contractperiode en opzegtermijn. Wilt u eerder overstappen? Dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht.

    Kosten

    Overstappen naar particulier is kosteloos wanneer huidig zakelijk contract contractvrij is. Wanneer uw huidig zakelijke contract nog een looptijd heeft dient de resterende looptijd te worden afgekocht! Het afkoopbedrag kunt u opvragen bij de klantenservice van Telfort Zakelijk door een mail te sturen naar de klantenservice.

    Nog geen antwoord op uw vraag?

    Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: