Vind het antwoord op uw vraag

Problemen na nummerbehoud - ZZP

Wordt uw nummer vandaag overgezet? Dan kunt u vandaag problemen ondervinden met bellen, internetten en andere mobiele diensten.

Ondervindt u de volgende dag nog steeds problemen?

  • Controleer of u de simkaart van Telfort Zakelijk in uw telefoon heeft geplaatst. De simkaart van uw vorige aanbieder werkt niet meer.
  • Sommige diensten (bijvoorbeeld mms en mobiel internet) moet u opnieuw aanvragen of instellen na nummerbehoud
  • Verbleef u in het buitenland toen uw nummer werd overgezet? U kunt pas weer bellen of gebeld worden zodra u in Nederland bent

Mijn situatie is anders dan de genoemde opties

  1. Kijk op de storingenpagina of er een storing bekend is.
  2. Is er geen storing bekend? Neem dan contact op met onze klantenservice . Vermeld het volgende:
  • Uw naam en adres
  • Het 06-nummer dat u wilt behouden
  • Het tijdelijke 06-nummer
  • Uw oude provider
  • Het simkaartnummer (13 cijfers) van uw oude provider
  • Het telefoonnummer waar u op te bereiken bent

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: