Vind het antwoord op uw vraag

Simkaart activeren - ZZP

U kunt zelf eenvoudig uw simkaart activeren via uw online omgeving. U behoudt automatisch uw vertrouwde nummer.


Als ZZP klant kunt u online uw simkaart activeren via Mijn Telfort.


Het is ook mogelijk om uw simkaart via de klantenservice te activeren.

Let op! Als u de simkaart activeert, worden alle gegevens van de oude simkaart verwijderd. Heeft u uw contacten opgeslagen op uw simkaart? Vergeet dan niet om de contacten te kopiëren naar uw toestel. Heeft u een smartphone? Dan kunt u de contacten ook kopiëren naar een van uw accounts (bijvoorbeeld uw Google account).
Let op! Apps kunnen mogelijk 'tijdelijk' geblokkeerd worden (bijv. internetbankieren) bij het activeren van uw nieuwe simkaart. Dit heeft te maken met de instellingen van de betreffende app, meer informatie hierover kunt u opvragen bij de eigenaar van de app (bijv. uw Bank).

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: