Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Simkaart wordt niet geaccepteerd - ZZP

Wordt uw simkaart niet geaccepteerd als u deze in uw telefoon plaatst? Controleer dan de onderstaande mogelijke oorzaken en bijhorende oplossingen: 

  • U gebruikt de verkeerde simkaart.
    Bent u overgestapt van een andere aanbieder naar Telfort Zakelijk? Stop dan de simkaart van Telfort in uw toestel. Heeft u een nieuwe simkaart gekregen omdat uw oude simkaart verloren, gestolen of kapot is? Stop dan de nieuwe simkaart in uw telefoon.
  • De simkaart is nog niet geactiveerd.
    Activeer de simkaart. Bekijk de uitleg over simkaart activeren.
  • De telefoon is beveiligd met een simlock.
    Is uw telefoon van Telfort Zakelijk? Dan kunt u de unlockcodes opvragen. Heeft u uw telefoon gekregen via een andere telecomaanbieder? Vraag dan bij die aanbieder de unlockcode aan.
  • De simkaart is verkeerd geplaatst.
    Plaats de simkaart op de juiste manier in de telefoon. Kijk in de handleiding van uw toestel als u niet weet hoe dat moet.
  • De simkaart zit niet goed vast in de houder.
    Klik de simkaart goed vast in telefoon.
  • De simkaart is vuil.
    Maak de simkaart schoon met een droog doekje en plaats deze opnieuw in de houder.
  • De simkaart past niet in de telefoon.
    Heeft u een ander formaat nodig, bijvoorbeeld een microsim? Bestel een nieuwe simkaart.
  • De simkaart is defect.
    Probeer of uw simkaart het wel doet in een andere telefoon. Doet uw simkaart het ook niet in een andere telefoon, dan is uw simkaart mogelijk defect. In dat geval kunt u een nieuwe simkaart bestellen.

    Probleem nog niet opgelost?

    Is uw probleem nog niet opgelost? Neem dan contact op met onze klantenservice.