Vind het antwoord op uw vraag

Sms instellen - ZZP

Sms instellen

Stel uw telefoon in voor het versturen van sms-berichten. Bekijk de instructies in de Toestelhulp. Ziet u bij uw toestel in de Toestelhulp geen sms-instellingen? Volg dan onderstaande stappen.

  1. Ga in het menu van uw telefoon naar de berichtinstellingen. Kunt u de berichtinstellingen niet vinden? Kijk in de handleiding van uw telefoon.
  2. Wijzig het nummer van de berichtencentrale of sms-centrale in : +31626000230.
  3. Wijzig het berichtentype in: tekst of standaard.
  4. Zet 'antwoord via zelfde centrale' of 'antwoordpad' uit.
  5. Stel de geldigheidsduur in op 72 uur of maximaal. De geldigheidsduur bepaalt hoe lang Telfort probeert om uw sms'je af te leveren. Een sms'je kan niet worden afgeleverd als de telefoon van de ontvanger uit staat of geen bereik heeft.

Sms blokkeren of deblokkeren

U kunt in Mijn Telfort of Zakelijk Beheer een blokkade instellen op het versturen of ontvangen van sms'jes.


Als ZZP klant kunt u dit instellen via Mijn Telfort

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: