Vind het antwoord op uw vraag

Status van de reparatie - ZZP

Telfort Zakelijk streeft ernaar uw toestel binnen 2 weken te repararen. Lees hier hoe u de status van uw reparatie kunt opvragen.

  • Status reparatie opvragen (eigen toestel)

    • Online. Bekijk de status van de reparatie op reparatie.telfort.nl. U logt in met de toegangscode die u heeft ontvangen in de e-mail, die de aanmelding van uw reparatie bevestigt, onder 'Volg uw reparatie'.
      • Telefonisch. Bel gratis onze reparatiepartner Teleplan op 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur, zaterdag 10.00 tot 17.00 uur). Let op: Bij dit nummer kun je alleen terecht voor een lopende reparatie. Wil je een nieuwe reparatie aanmelden, ga dan naar Reparatie eigen telefoon of Reparatie Leasetoestel.
      • E-mail. Stuur een e-mail naar reparatie@teleplan.com en vermeld hierbij het reparatienummer. U vindt dit nummer in het onderwerp van de e-mail, die de aanmelding van uw reparatie bevestigt of op reparatie.telfort.nl, onder 'Volg uw reparatie'.

    Heeft u een vraag over de prijsopgave of betaling van de reparatie? Neem dan gratis contact op met Teleplan via 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag 10.00 tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar prijsopgave@teleplan.com.

  • Status reparatie opvragen (leasetoestel)

    • Bekijk de status van uw reparatie op reparatie.telfort.nl. Je logt in met de toegangscode die u heeft ontvangen in de e-mail, die de aanmelding van uw reparatie bevestigd, 'Volg uw reparatie'.
    • Bel voor overige vragen met de klantenservice op 0800-2288027.


Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: