Vind het antwoord op uw vraag

Telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder - ZZP

Als u overstapt van Telfort Zakelijk naar een andere aanbieder, dan kunt u uw huidige Telfort Zakelijk nummer meenemen. Vraag hiervoor nummerbehoud aan bij uw nieuwe aanbieder. Uw nieuwe aanbieder zorgt ervoor dat uw telefoonnummer wordt overgezet. U hoeft niet zelf uw abonnement op te zeggen bij Telfort Zakelijk, dat wordt geregeld door uw nieuwe aanbieder.Heeft u al nummerbehoud aangevraagd bij uw nieuwe aanbieder, en heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact op met uw nieuwe aanbieder.Heeft u bij uw abonnement gebruikgemaakt van Telfort Zakelijk Toestellease? Vergeet dan niet het toestel (inclusief batterij en lader) binnen 4 weken na afloop van uw contract met Telfort Zakelijk terug te sturen.

Wanneer wordt uw nummer overgezet?

Wanneer u Prepaid heeft, duurt het overzetten van uw prepaidnummer naar de andere aanbieder 5 werkdagen.Heeft u een abonnement, dan is het moment van overzetten afhankelijk van:

  • Uw contractduur
  • De opzegtermijn

Op het moment dat uw telefoonummer wordt overgezet, wordt uw abonnement bij Telfort beëindigd. Nadat het abonnement is beëindigd ontvangt u een eindfactuur.Uitleg over uw laatste factuur (eindfactuur)

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: