Vind het antwoord op uw vraag

Toestel defect geleverd - ZZP

Heeft u een telefoon bij Telfort besteld, en is deze telefoon direct na ontvangst al defect? Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Telfort kan mogelijk een nieuwe telefoon toesturen. Hiervoor gelden enkele voorwaarden:

  • U neemt binnen 3 werkdagen contact op.
  • De telefoon kan niet of nauwelijks gebruikt worden.Voorbeeld: de aan/uit knop werkt niet.
  • U stuurt de telefoon op in originele staat, met verpakking en aankoopbon. De klantenservice geeft u instructies voor het opsturen van de telefoon.

Telfort bepaalt of uw verzoek aan de voorwaarden voldoet. Voldoet uw verzoek niet aan de voorwaarden? Dan kunnen wij u geen nieuwe telefoon toesturen. U kunt uw telefoon dan nog wel laten repareren. 


Heeft u uw telefoon niet bij Telfort besteld, maar bij een ander verkooppunt? Neem contact op met het verkooppunt waar u uw telefoon hebt besteld.

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: