Vind het antwoord op uw vraag

Verlengen Zakelijk mobiel abonnement - ZZP

Verleng uw abonnement en kies een nieuwe telefoon of een voordelige sim only. U kunt uw abonnement verlengen vanaf 4 maanden vóór het einde van uw contract. Wilt u de mogelijkheden van verlengen met ons bespreken? Bel tijdens kantooruren met ons gratis telefoonnummer.

Verleng uw abonnement online

Bel met ons gratis nummer

Voordelen van verlengen

  • Kiezen tussen nieuwe telefoon of Sim Only
  • MB's en minuten 3 maanden geldig
  • Standaard onbeperkt sms

Verleng uw abonnement online

Meer informatie over verlengen

  • Toestellease

    Per 1 december 2016 stopt Telfort Zakelijk met Toestellease.

    • Het leasetoestel is vanaf 1 december van u.
    • U hoeft het toestel niet af te kopen of in te leveren. Ook niet wanneer u het abonnement opzegt of verlengt.
  • Voorwaarden verlengen

    • Uw contractperiode duurt nog 4 maanden of korter
    • U gaat akkoord met de huidige Algemene Voorwaarden
    • U mag alleen een verlenging aanvragen als u zelf de contractant bent
    • Uw abonnement is niet geblokkeerd (bijvoorbeeld vanwege verlies/diefstal of een betalingsachterstand)
    • U heeft geen openstaande facturen
    Let op! Uw resterende bundeltegoed vervalt op het moment dat het nieuwe contract ingaat. U kunt eventueel overgebleven belminuten, sms-berichten en/of MB's niet meer gebruiken.
  • Ingangsdatum verlenging

    Uw verlenging gaat in op de dag dat uw oude abonnement afloopt en de huidige contractperiode dus voorbij is.Is uw contractperiode al voorbij? Dan is de ingangsdatum van uw verlenging afhankelijk van het verkooppunt waar u heeft verlengd:

    • Zakelijk verkooppunt: Uw verlenging gaat direct in
    • Via telfort.nl/zakelijk of een andere website: uw verlenging gaat na 10 dagen in
    • Ander verkooppunt: informeer bij het verkooppunt
    Let op! Telfort hanteert vaste factuurperiodes. Bij het begin van een factuurperiode ontvangt u uw minuten, sms’jes en MB’s. De ingangsdatum van uw verlenging valt niet altijd samen met de begindatum van uw volgende factuurperiode. In dat geval ontvangt u op de ingangsdatum van uw verlenging niet het volledige aantal minuten, sms’jes en MB’s, maar een hoeveelheid naar verhouding. Bij de start van uw volgende factuurperiode ontvangt u natuurlijk wel de volledige hoeveelheid minuten, sms’jes en MB’s.
  • Simkaart ontvangen bij verlenging

    • Heeft u een nieuwe of andere simkaart nodig? Bestel gratis een nieuwe simkaart tijdens de verlenging of via Mijn Telfort.
    • Heeft u bij de verlenging een nieuwe simkaart ontvangen? Activeer de simkaart via Mijn Telfort. U heeft dan een nieuwe simkaart die geschikt is voor nieuwe diensten zoals 4G.
    • U behoudt automatisch uw eigen nummer
    • U ontvangt een 3-in-1 combisimkaart. U kunt hier zelf het formaat simkaart uit drukken dat u nodig hebt voor uw telefoon: een gewone simkaart, microsimkaart of nanosimkaart. Kan nog niet verlengen, wel een nieuw toestel nodig
  • Kan nog niet verlengen, wel een nieuw toestel nodig

    Heeft u een Sim Only abonnement dat minimaal 3 maanden loopt? Dan kunt u overstappen naar een abonnement met toestel. Van SimOnly abonnement naar abonnement met toestel

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: